12 sep. 2008

Beautiful Agony

Så nära svanmärkt porr man kan komma. Personligen tycker jag det tangerar konst. Det är hur som helst nakenhet i dess rätta bemärkelse, trots att alla har kläderna på sig. Något som fick mig att tänka på ett samtal jag hade för en tid sedan. Där vi pratade om hur otroligt laddat det är att nudda någon man är intresserad av... och sedan märka att den personen nuddar tillbaka. Starkare känsloexplosion finns inte. Även om det på ytan är knappt märkbart.

Välkommen tillbaka efter sommaruppehållet förresten! Om ni undrar varför jag inte öppnade upp bloggen prick den förste september, berodde det på att jag väntade in några sommargäster. Jag har gjort utrymme för dem och kommer publicera de kvarvarande sommargästinläggen när de kommer in. Hoppas din sommar varit underbar!